Volt egyszer egy kereskedelmi blog - hová tűntem?

Korábban írtam már nektek a Facebook oldalon, hogy a régi blog megszűnt. Az újra még elég kevés anyag került fel. Hova tűntem és mi lesz az új bloggal?pexels-photo-3626588.jpeg

Évekkel ezelőtt kezdtem el az első kereskedelmi blogot és erre nagyon büszke vagyok, mert itthon nem találtam hasonlót. Vagyis nincsen konkurenciám, de ha lenne is, szinte biztos vagyok abban, hogy az, amit én képviselek, az - mindenféle beképzeltséget mellőzve- egyedülálló a maga területén. Ugyanis itt az értékesítés egy olyan szegmenséről beszélünk, ami teljesen különálló egységet képez, és ennek oktatási területe egyáltalán nem kiforrott. 

Év elején nagy változások történtek az életemben, ugyanis úgy döntöttem: egy időre visszavonulok a személyes értékesítésből. Ennek az oka összetett volt, közrejátszott benne a munka-magánélet egyensúly totális felborulása, betegségek, magánéleti dolgok, de főleg az, hogy szakmailag sem tudtam kihozni magamból a maximumot.

Azt éreztem, hogy nem tudok úgy működni, mint ahogyan egyébként szoktam, nem tudtam szakemberként sem abban a minőségben funkcionálni, ahogyan azt magamtól elvártam, így azt éreztem, hogy itt most fel kell állni.
Ugyanis én azt vallom, hogy valamit vagy maximális erőbedobással csináljunk, vagy sehogy.  A kettő között számomra nincsen élhető opció, sajnos, vagy nem sajnos a végletek embere vagyok.

Kicsit pályát módosítottam, hátraléptem egyet a bolti értékesítésből, de ezt folytattam vizuálisan, mint főállású visual merchandiser. Itt jött a képbe a pandémia, nem is folytatom. 

Mivel elég sok szabadidőm lett (amire nagyon-nagyon régóta vágytam), elkezdhettem volna élvezni a blogolást, a tartalomgyártást, de a romló egészségi állapotom sajnos mindent keresztülhúzott. Semmi súlyos betegségre ne gondoljatok, viszont elég összetett, sok és elég komoly probléma áll fent, ami teljesen parkolópályára állított. Olyan szinten nem tudtam élni a mindennapjaimat, hogy sokszor hol a fájdalomtól, hol a gyógyszerektől - nem szépítek - hosszú hetekig, hónapokig nem tudtam magamról, nem, hogy blogot írni...Persze, próbálkoztam, de teljesen kivett belőlem mindent ez az időszak. Annyira nagyon rosszul voltam, hogy az is megfordult a fejemben, hogy lehet, itt nem lesz folytatás....Nyilvánvalóan az orvosi rendszer nem volt éppen a segítségemre.

Ezért is tűntem el úgy majdnem fél éve. Korábban - akik követnek Facebook-on, azok olvashatták -, többször felmerült bennem a blognak a névváltoztatása, amit a közösségi oldal nem engedett, bármilyen okból is, ezért maradt az eredeti megnevezés. Viszont a régi blogot megszüntettem, ami pma-good-work néven futott a blog.hu platformján, mert úgy éreztem, hogy a téma jobban kikristályosodott, mint amikor elkezdtem ezt az egészet. Ugyanis motivációs blognak indult munka téren, de közben kinőtte magát a kereskedelmi vonal, így ezen belül is több aspektusa. 

Így most a shopsalesblog.blog.hu-n lesznek a jövőbeli és korábbi felújított kiskereskedelmi cikkek és bejegyzések, viszont a Pma Good Commercial Work megmarad egy kapcsolt platformnak.

Az, hogy merre alakul a blog élete és sikerül-e megvalósítani a terveimet, az sok mindenen múlik még.
eva-mendes-eve-fragrance-range.jpgSzóval igyekszem lassan helyrerakni és tartalommal feltölteni az oldalt (igen, ezt mondtam már párszor, és nem annyira sikerült), de egyelőre nincsenek olyan nagy álmaim, csak annyi, hogy újra a régi önmagam lehessek külsőleg és belsőleg is, és még ha ez jövőre is lesz, de egy csodás nyári napon, lenge nyári ruhában és egy szép szandálban úgy tudjak sétálni, ahogyan Eva Mendes ezen a fotón.

Köszönöm a türelmeteket, és ha velem maradtok továbbra is. 

Fotók: Unsplash, Avon,